BREAKING NEWS

5 естествени начина за преодоляване на еректилната дисфункция

Можете ли да бягате толкова бързо, колкото и когато бяхте на 20 години? Oще ли си толкова бърз на футболното игрище, както преди? Вероятно не. Преодоляване на еректилната дисфункция – как да стане това?

Но дори и с напредване на възрастта, все още има много начини да останете в играта и да й се насладите. Това е толкова вярно за секса, колкото и за спорта.

Еректилната дисфункция (ЕД) може да възникне по много причини. Понякога е толкова просто, колкото страничния ефект на определено лекарство. Но за приблизително 75% от мъжете причината е по-сложна. ЕД може да е резултат от съдово заболяване, неврологично заболяване, диабет или лечения или операции, свързани с простатата.

Независимо дали в момента страдате от ЕД или се надявате да избегнете това състояние, опитайте тези съвети. За да преодолеете ЕД за по-добро здраве и по-добър сексуален живот.

5 естествени начина за преодоляване на еректилната дисфункция

  • Започнете да ходите. Според едно проучване от Харвард, само 30 минути ходене на ден е свързано с 41% спад на риска от ЕД. Други изследвания сочат, че умерените упражнения могат да помогнат за възстановяване на сексуалното представяне при мъже на средна възраст с ЕД.
  • Яжте правилно. В проучването за мъжкото стареене, яденето при диета, богата на естествени храни като плодове, зеленчуци, пълнозърнести храни и риба – с намалено червено и преработено месо и рафинирани зърна – намалява вероятността от ЕД.
  • Обърнете внимание на вашето съдово здраве. Високото кръвно налягане, високата кръвна захар, високият холестерол и високите триглицериди могат да повредят артериите в сърцето (причинявайки инфаркт), в мозъка (причинявайки инсулт) и водещи до пениса (причинявайки ЕД). Разширяващата се линия на талията също допринася. Консултирайте се с вашия лекар. За да разберете дали съдовата ви система – и по този начин сърцето, мозъкът и пенисът ви – е в добра форма или се нуждае от настройка чрез промени в начина на живот и, ако е необходимо, лекарства.
  • Размерът има значение. Така че станете тънки и останете тънки. Поддържаната линия на талията е една добра защита – мъж с затлъстявания в областта на талията е с 50% по-голяма вероятност да има ЕД, отколкото друг, грижещ се за тялото си. Отслабването може да помогне за борба с еректилната дисфункция, стигането до здравословно тегло и оставането там е друга добра стратегия за избягване или фиксиране на ЕД. Затлъстяването повишава рисковете за съдови заболявания и диабет, две основни причини за ЕД. А излишната мазнина пречи на няколко хормона, които също могат да бъдат част от проблема.
  • Тренирайте мускулите, но не говорим за вашите бицепси. Силното тазово дъно повишава твърдостта по време на ерекция и помага да се предпази кръвта от напускане на пениса чрез натискане върху ключова вена.

Информацията е взета от сайт за сексуални стимуланти

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *