BREAKING NEWS

Тенденции в Инстаграм

Тенденции в Инстаграм, за които трябва да внимавате през 2021

Тенденции в Инстаграм напоследък са се променили. Вече не е достатъчно да правим просто добри публикации и да използваме правилните хаштагове. Има глобална тенденция във фокусирането връху „Истории“, които носят повече харесвания и последователи.

Повече от 500 милиона души гледат „сторита“ всеки ден. Те държат вниманието и държат в течение хората за това какво правят техните приятели, роднини или любими брандове.

Историите трябва да бъдат достатъчно интересни и ангажиращи, така че последователите да искат да ги споделят. Докато новите публикации остават със задачата да предоставят и презентират повече информация относно нови продукти, когато става дума за бизнес.

Компаниите в днешно време дори могат да създадат собствени филтри, които феновете им да използват в собствените си истории. Това създава по-добра връзка и лоялност от страна на клиента.

Други проучвания пък показват, че около 80% от историите със звук имат повече гледания, от колкото тези, които нямат звуков фон във форма на музика или глас. Колкото по-интересно е съдържанието, толкова по-запомнящо се и толкова по-възможно съдържанието да се сподели от последователи.

Нов интересна и важна иновация в платформата е и опцията за директно пазаруване. Това изцяло променя играта, особено във време на поколения като Миленияли и Генерация З, които използват мобилните си телефони за абсолютно всичко. Те обичат покупките да стават бързо и лесно, а Инстаграм им предлага именно това. По този начин брандът може да си осигури както повече последователи, така и лоялни клиенти.

Инструментите за разрастване и метриките, които Инстаграм предлага, позволяват спечелването на повече харесвания, следвания и потребителска ангажираност. Това става в следствие на специфичното таргетиране на целевата група, която има интерес в продукта или услугата, която предлага бизнеса.

Използването на интереси е отразено най-ярко в секцията за „Изследване“, който привлича повече от 200 млн. потребители на ден. Там те могат да намерят на клик разстояния всякакво съдържание, което е в рамките на техните интереси.

Инстаграм е платформа, която се развива всеки ден. Ако искаме да я използваме възможно най-оптимално, трябва да сме сигурни, че следим всичките иновации, които биват създавани за тази социална мрежа. Това може да помогне с разрастването на един бизнес, и да увеличи последователите и продажбите му.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *