BREAKING NEWS

Избор на бягащи пътеки

Контролен списък за Избор на бягащи пътеки

Определете за Вас:

Избор на бягащи пътеки. За какви тренировъчни цели имате нужда от бягаща пътека?

Кои тренировки за бягане ще правите на бягащата пътека и кои ще оставите на открито.

Когато мислите как да изберете бягаща пътека, имайте предвид:

-бюджета;

-размерите;

-доколко важно е наличието на усъвършенствани монитори и усъвършенствана „интелигентна система“;

-колко членове на вашето семейство ще бягат по него, колко често, какво тегло имат бегачите;

-шумът от бягащата пътека.

Освен това имат значение техническите характеристики на бягащата пътека:

-Скорост на ускорение. От това зависи изборът и изпълнението на програми за обучение.

-Размерът на ходовия колан.

-Мощност на двигателя. Определя скоростта на острието, износоустойчивостта и експлоатационния живот.

-Качеството и точността на мониторите, измерващи темпото, сърдечната честота, разстоянието. Важно е, ако няма спортни джаджи.

-Възможност за промяна на ъгъла на наклон.

-Вътрешни и външни монтажни материали. Каква е разликата между бягане на улицата и бягане на бягаща пътека, отговарят професионални треньори.

Повечето запалени бегачи живеят в столични райони. Би било чудесно, ако във всички големи градове времето беше като в Маями, но това не е така. Често пъти метеорологичните условия са доста различни според плана за обучение. И тогава на помощ идват затворените фитнес зали със собствена стабилна вътрешна екосистема и бягащата пътека успешно замества парковите пътеки.

Къде е най-доброто място за бягане?

По-добре е да бягате на улицата както психологически, така и за втвърдяване на тялото, и за чувството за движение, скорост. Всичко зависи от условията и задачите. Ако живеете в замърсено от околната среда място със замърсяване на въздуха от отработените газове на автомобили и фабрики, тогава когато бягате на открито, в тялото ви ще се натрупват вредни метали, което ще се отрази негативно на здравето ви. В този случай е най-добре да бягате на бягаща пътека във филтрирана въздушна среда. Ако живеете близо до парк, тогава е по-добре да избягате навън, за да наситите тялото с кислород и полезни фитонциди.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *